14 Şubat 2016 Pazar

Aşk Delisi

2016'nın Ocak ayında Prömiyer yapan bu oyun gerçekten izlenmeye değer öncellikle dekor çok başarılı ben oyunu hiç okumadan ilk dekoru gördüğümde burası ya Teksas ya da Meksika'dır dedim ki tahmininde haklı çıktım oyun Meksika da bir motel odasın da geçiyordu uzun yıllardır aşk yaşıyan yıpranmış ve geçmişin acılarını yüreğinde taşıyan bir çiftin hüzünlü hikayesi oyunda geçen küfürler bazen doğallığa ket vursa da genel olarak duygular oldukça temiz ve doğaldı bu oyunda Pınar Çağlar Gençtürk Berk Hakman Avni Yalçın ve Beyti Engin oynuyor. Benim özellikle değinmek istediğim oyunculardan birisi Berk Hakman ilk profesyonel tiyatro oyunu bu oyunu olsa da oyunculuğu çok başarılıydı açıkçası ben internetten okumasam ilk profesyonel oyunu olduğuna inanamazdım kesinlikle gitmenizi tavsiye eder tiyatro dolu günler dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder